Вирішити всі пенсійні питання можна за місцем проживання
За виникнення потреби у вирішенні питань пенсійного забезпечення не обов'язково особисто звертатись до сервісних центрів, оскільки увесь той самий спектр послуг можна отримати неподалік свого місця проживання. Фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області здійснюють прийоми громадян на віддалених робочих місцях в територіальних громадах області та завдяки наявності технічного доступу до підсистем Пенсійного фонду України надають громадянам ті ж послуги, що й працівники територіальних відділів обслуговування громадян. Ознайомитись з графіками прийому спеціалістів можна в адміністративних приміщеннях та на інформаційних вебсайтах територіальних громад.
Зокрема, звернувшись на прийом до найближчого віддаленого робочого місця пенсійної служби, можна подати документи на призначення чи перерахунок пенсії, отримати необхідні довідки, відомості з реєстру застрахованих осіб, подати документи для проведення попередньої оцінки права на призначення пенсії чи її перерахунок, сформувати заяву на виготовлення пенсійного посвідчення та у визначений термін його отримати, повідомити про зміну персональних даних та отримати багато інших корисних послуг.
Водночас почерпнути важливу інформацію й отримати доступ до всього переліку послуг пенсійної служби можна і не виходячи з дому - через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), авторизувавшись на цьому сервісі за допомогою кваліфікованого електронного підпису чи використання інтегрованої банківської системи ідентифікації.
Зв'язатись з фахівцями Фонду також можна й за допомогою відеозв'язку, популярного сервісу Viber та за телефонами гарячих ліній, контактні дані яких вказані на сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області в соціальній мережі Facebook.